Tydzień 4 – pierwszy miesiąc ćwiczeń

Minął 4 tydzień, a więc pierwszy miesiąc ćwiczeń za mną. Jestem zadowolony przede wszystkim z redukcji mojej wagi i tkanki tłuszczowej – nie jest to efekt spektakularny, ale wdrażając kilka “zdrowych” zmian bez zbędnej katorgi potrafiłem zgubić trochę tkanki tłuszczowej i zbudować mięsień. Na zdjęciach formy raczej podziwiać nie można, ale ja różnicę czuje całkiem sporą 🙂

Trening siłowy

W treningu siłowym widać przede wszystkim ogromną różnicę w ciężarze, którym ćwiczyłem w pierwszym tygodniu a teraz 4. Staram się ćwiczyć siłowo przy mniejszej liczbie powtórzeń i większym ciężarze więc praktycznie z tygodnia na tydzień dorzucałem kilogramy do tych samych ćwiczeń. Na początku przyrost siły jest przyjemnie widoczny 🙂

Trening zrealizowany:

niedziela – klata + biceps
wtorek – plecy + triceps
czwartek – barki + kaptury + nogi

Aeroby / cardio

W tym tygodniu z racji deszczowej pogody jeden trening biegowy zrealizowałem na bieżni. Co ciekawe byłem na tyle zmotywowany, że biegałem nawet w Wielką Sobotę 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Dieta / zdrowe odżywianie

I tu psikus –  z racji, że w tym tygodniu wypadły święta to stwierdziłem, że dam sobie na “looz”. Założenie było proste – nie obżerać się, ale zbytnio sobie nie odmawiać. Więc podjadłem kilka ciast i różnego rodzaju słodkich wypieków (w tym babeczki <3) więc kolejny tydzień to będzie raczej odrabianie świątecznego podjadania 🙂

Moje postępy

Waga: 81,4 kg.

Obwody:

  • Obwód w pasie ok. 92 cm

  • Obwód klatki piersiowej ok. 106 cm

  • Obwód bicepsu ok. 38 cm

i kilka ogólnych fotek:

PODSUMOWANIE

Podsumuję pierwszy miesiąc krótko – jestem zadowolony przede wszystkim z redukcji tkanki tłuszczowej, której mniejszą ilość sam osobiście czuję. Niesamowite uczucie 🙂 Jeśli chodzi o wygląd / formę – siła mocno na plus, jestem w stanie wykonać praktycznie wszystkie ćwiczenia bez ogromnych zakwasów czy “śmiesznie niskim ciężarem” więc też super. Wizualna forma – bez szału, ale to dopiero początki i skupiam się przede wszystkim na redukcji tkanki + przyroście siły.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.