8 tydzień – 2 miesiąc treningów

2 miesiąc treningów już za mną! 8 tygodni ciężkich ćwiczeń dały pierwsze efekty i pozytywnie wpłynęły na samopoczucie. Przyzwyczaiłem się już do obecnej formy (mniejszego brzucha niż kilka tygodni wcześniej) i zaczynam uważać, że ten obecny jest zbyt duży i mam dużą ochotę go zgubić. Co raz ciężej jednak idzie mi gubienie tkanki tłuszczowej więc będę musiał albo pokombinować z cardio (cześciej / szybciej / zmienna intensywność / dłużej) i powoli zaostrzać rygory dietetyczne

Trening siłowy

W tym tygodni trening w pełni wykonany.

Wtorek: klata + biceps
Czwartek: plecy + triceps
Niedziela: barki + nogi + kaptury

Od tego tygodnia rozpocząłem także trening brzucha (tkanki dość sporo zrzuciłem, a żeby dalej gubić tłuszcz muszę mieć dodatkową motywację w postaci odkrycia kostek na brzuchu, które najpierw muszę zbudować 🙂

Zrobiłem w niedzielę 3 serie brzuszków po 15 x powtórzeń. Szczerze brzucha nie trenowałem baaardzo dawno i ledwo udało mi się zrobić łącznie 45 brzuszków (a zakwas trzymał z 5 dni :D).

Aeroby/cardio

2 sesje cardio biegania udało się wykonać w pełni. Trzecią niestety zepsuł mi bardzo mocny deszcz, który rozpadał się po ok. 10 minutach biegania. By nie odpuszczać jednej sesji postanowiłem zrobić ponad 20 min biegania na bieżni po niedzielnym treningu.

Aplikację włączyłem po 5 min biegania stąd łączny czas na bieżni to ok. 25 minut.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dieta / zdrowe odżywianie

Walczę z moją letnią zmorą w postaci lodów. Mocno je ograniczyłem, ale mimo wszystko będę dążył to ograniczenia się max 1-2 w tygodniu. Na poczekaniu poszukam jakiegoś przepisu na coś ala zdrowe lody – może jest coś takiego równie pysznego jak te sklepowe 🙂

Moje postępy

Waga: 79.4 kg

Z racji, że dotychczasowy pomiar obwodów często był niedokładny, a tygodniowa różnica była niewielka to stwierdziłem, że nie będę tego kontynuował i pomiary postępów będę robił co np. 1 miesiąc.

Wrzucam więc kilka fotek formy ogólnej:

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.